Google+

sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Cărticele de la Moş Crăciun

Vremea colindelor este cartea cea mai dragă pentru că este cea în care l-am regăsit prima dată ca erou pe Ştefan. Era tot într-o lună de noiembrie, pe la mijloc, când am comandat pentru el o carte personalizată. Am ales-o pe aceasta. Am mers nerăbdătoare să o ridic şi nici nu am aşteptat să ajung acasă. Am desfăcut plicul acolo, în stradă, curioasă mai ceva ca un copil. Nu mi-a trebuit mai mult de-o pagină să mă năpădească emoţiile - această carte este scrisă special pentru Ştefan. Am rămas aşa, în mijlocul trotuarului, în frigul lui noiembrie şi am citit toată cartea, abia reuşind să văd rândurile printre lacrimile de fericire care mi se rostogoleau pe obraji.
Mă gândeam că abia aştept să i-o citesc lui Ştefan şi le-o arăt tuturor - bunicilor, mătuşilor. Era darul perfect de păstrat ca amintire. 

Seara, la poveste, ne-am pregătit emoţionaţi să citim cartea minunată. Ştefan avea pe-atunci 4 anişori şi era curios de coperţile noi pe care nu le mai văzuse printre cărţile de pe raft. Eu tremuram de emoţie, abia aşteptam să-i văd reacţia atunci când avea să-şi audă numele. Ştiţi cum fac copilaşii atunci când sunt surprinşi de ceva şi când nu ştiu dacă e adevărat sau cineva caută să-i păcălească? Cu ochii mari se uita când la mine, când la carte. Când a auzit şi numele prietenilor lui de joacă a fost de-a dreptul entuziasmat: "Mami, chiar? Rareş? Şi Călin? Şi eu?" - "Da, chiar voi!"
A urmărit aproape fără să respire firul poveştii şi bineînţeles că i-a mai trebuit încă o dată...şi încă o dată! 



A urmat apoi şi Salvează-l pe Moş Crăciun, când a mai crescut niţel şi a fost pregătit să treacă la misiuni mai serioase. 

În Vremea colindelor, copiii merg la colindat prin orăşelul lor şi reuşesc, prin dăruirea lor, să ofere unui brăduţ necăjit cea mai frumoasă seară de Ajun, transformându-l în cel mai frumos pom împodobit de Crăciun.
Salvează-l pe Moş Crăciun îi implică pe copii într-o misiune mult mai serioasă - salvarea Moşului şi a sărbătorii în sine. Eroul poveştii devine salvatorul Crăciunului şi cel care face posibil ca în casele tuturor să ajungă, ca de fiecare dată, magia şi bucuria sărbătorilor de iarnă.

Despre beneficiile şi bucuriile pe care le aduc cărţile personalizate am mai scris şi aici
În perioada aceasta a anului, cele două cărţi devin vedetele şi unele din cele mai potrivite cadouri

Pot fi oferite de părinţi copiilor sau bunicilor, de unchi şi mătuşi părinţilor şi copiilor, de prieteni de familie, la serbările de Crăciun din grădiniţe, în loc de sau pe lângă tradiţionalul pacheţel cu dulciuri. Se potrivesc copiilor mici şi copiilor mari. Oricine se va bucura să primească în dar o carte în care să-şi regăsească propriul nume, prietenii şi familia. 

O carte personalizată este o alegere care nu dă greş! 


Bine aţi venit în echipa de spiriduşi ai lui Moş Crăciun!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu