Google+

luni, 8 decembrie 2014

Darul - iubire manifestată

Întotdeauna mi-a plăcut să fac daruri. Şi mereu am căutat să găsesc acel cadou care să aprindă o scânteie în sufletul celui care primeşte. O emoţie, o dorinţă, un vis - ceva care să facă inima să vibreze cu bucurie. Din bucuria aceea mă încarc şi eu. La fel de mult îmi place să şi primesc daruri. Aş putea spune că darurile reprezintă unul din limbajele prin care mă simt iubită. Pentru că iubire înseamnă să dăruieşti, iubit te simţi când primeşti. 
Actul de a dărui e ca o spirală infinită de iubire împărtăşită. De aceea trăiesc o mare bucurie când lucrez la cărţile personalizate pentru copii. Îmi imaginez cum cartea va ajunge la destinaţie, cum părinţii o vor deschide curioşi şi entuziaşti, cum se vor emoţiona citind primele rânduri, cum se vor bucura când vor vedea chipul curios şi impresionat al micuţului lor, cum vor citi surpriza de pe feţele bunicilor, a unchilor şi mătuşilor care mai apar în carte. Îi văd pe toţi împreună legaţi în iubire şi împărtăşind emoţii pe care doar în mijlocul celor dragi le trăim.
M-am convins că aşa se întâmplă când am început să primesc înapoi mesaje ca cele de mai jos:

"Moş Niculae ne-a adus şi nouă 2 cărţi personalizate...le-am primit şi citit cu mare emoţie ...a fost incredibil ce emoţie am simţit ...un dar minunat cred eu cel mai frumos pe care îl puteam primi, atât noi, adulţii, cât şi copilul. Copilaşul nostru e foarte încântat şi mândru de poveste, pe care îmi cere să o recitim de multe ori pe zi. Azi am avut musafiri şi primul lucru pe care l-a spus când au intrat în casă a fost "Eu am reuşit să fac un brad fericit, vrei să vezi?" şi a adus cartea. Multumim pentru cărţi şi felicitări" - Ramona

"...am primit cărţile...nu am cuvinte de mulţumire , nu am cuvinte pentru a exprima bucuria ce am simţit-o când am citit cartea lui Justy...este superbă, o poveste captivantă care te încântă pagină cu pagină! Este un lucru minunat ceea ce faci şi-ţi urez succes în continuare...recomand cu dragă inimă aceste cărţi scrise special pentru copiii noştri! Mulţumesc din suflet!" - Cătălina

"Mulţumesc! Am simţit şi eu bucuria şi emoţia de care vorbeai. Îi aşa minunată idee. Mulţumim că le creezi. Să ai tot binele!" - Cristina

Vă invit pe toţi în spirala infinită de iubire! Dăruiţi celorlalţi din iubirea voastră şi aceasta va spori necontenit!

Să avem o lună binecuvântată!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu